.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: برچسب‌ها: دانلدو , دانلود نرم افزار , نرم افزار سیستم عامل , کرک , رجیستر , کرک ویندوز , ویندوز 8 , کرک ویندوز 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 936
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نام مجله: بازی نامه
نویسنده: گروه بازی نامه
تعداد صفحات: 62
شماره: سوم
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با یک مجله جدید و خوب در زمینه بازی های الکترونیکی در خدمت شما کاربران محترم هستیم. مجله بازی نامه که چندی پیش اولین شماره آن با نام بلک گیم منتشر شد شامل جدیدترین اخبار، پیش نمایش ها، نقد و بررسی های بازی های جدید است. گرافیک و کیفیت مطالب مجله در سطح بالایی قرار داشته و مورد تایید کاربران پردیس گیم قرار گرفته است. 



:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب , مجله , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود کتاب , دانلود مجله , مجله الکترونیکی , بازی , مجله بازی , مجله بازی نامه ,
:: بازدید از این مطلب : 885
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- آیا آدم مصنوعی می‌شویم؟
- چالش جدید؛ پوشش اینترنتی المپیک
آفیس‌آنلاین مایکروسافت یا گوگل داکز؟
- آزمایش‌های گوگل
- اشتراک‌گذاری خودکار تصاویر
- دروازه‌های سرقت را ببندید
- 504 واژه ضروری

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب , مجله , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود کتاب , دانلود مجله , کلیک , مجله کلیک , دانلود کلیک , کلیک 388 ,
:: بازدید از این مطلب : 834
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

 National Geographic – Megafactories: Audi (2010) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

نام مستند : National Geographic – Megafactories: Audi – ابرکارخانه ها : آئودی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم : ۳۴۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : فارسی

خلاصه : یکی از لوکس و پرسرعت ترین خودروهای جهان آئودی مدل R8 می باشد که توسط چندین ابرکارخانه تولید می شوند . این خودروی لوکس قادر است تا در عرض ۳٫۸ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند که این سرعت را مدیون موتور ۱۰ سیلندری خود است . این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس واگن است. شعار این شرکت Vorsprung durch Technik به معنی "برتری بوسیله تکنیک" می باشد …

 



:: موضوعات مرتبط: فیلم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود فیلم , دانلود مستند , مستند ابر کاخانه ها , آئودي , دانلود Megafactories: Audi , دوبله فارسي , دانلود دوبله فارسي Megafactories: Audi , دانلود مستقيم مستند Megafactories: Audi ,
:: بازدید از این مطلب : 1028
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

 

UltraSlideshow Lite نرم افزار رایگان برای ساخت اسلایدشوهای فلش می باشد که به وسیله آن میتوان با عکس و موسیقی اسلایدشوهای فلش زیبا ساخت. شرکت ANVSOFT سازنده این نرم افزار رایگان است که البته همین نرم افزار توسط شرکت نامبرده در نسخه های تجاری نیز منتشر می شود که دارای قابلیت های بیشتری است. دانلودها برای رهایی کاربران از مسائل کرکینگ ، سعی دارد نسخه های رایگان نرم افزارهای معتبر را برای دانلود قرار دهد. UltraSlideshow Lite در عین اینکه رایگان است میتواند نیازهای کاربر را برای ساخت اسلایدشوهای فلش با فرمت swf و قرار دادن آنها در وبسایت ها را رفع کند. 

با فرمت jpeg و wav به راحتی میتوان با مخلوطی از متن ها و آدرس های اینترنتی و همچنین قالب های آماده که درون نرم افزار UltraSlideshow Lite وجود دارد ، میتوان گالری های عکس فلش و اسلایدشوهای زیبا طراحی کرد. 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , نرم افزار گرافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

 

بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2012 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید. 

( توجه : نسخه 2012 این نرم افزار بر خلاف نسخه های قبلی کامپیوتر های ضعیف را کند نمی کند ! ) 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: TuneUp Utilities , بهینه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

 

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat Pro Extended که با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.

لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: پی دی اف , ادوب , Acrobat Reader , PDF Reader , Adobe , آکروبات ریدر ,
:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

 دانلود 35 Islamic Buildings Wallpapers 2 عکس اماکن اسلامی

عنوان: تصاویر مذهبی با موضوع اماکن مقدس و اسلامی - Islamic Buildings Wallpapers
کیفیت: Max - بسیار عالی
رزولیشن: 6475x2892
فرمت: Jpeg
تعداد فایل: 35 عدد



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , بکگراند , ,
:: برچسب‌ها: عکس , گرافیک , عکس اماکن اسلامی , والپیپیر اماکن اسلامی , عکس پس زمینه ,
:: بازدید از این مطلب : 949
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : سکوت
ت : 15 / 5 / 1391
.

  دانلود Windows 8 Enterprise N x64 RTM ویندوز هشت نسخه نهایی

| نسخه ی لو رفته پیش از انتشار| نسخه Enterprise N ویژه اروپا|فاقد کرک و مدیا پلیر|64 بیتی| 
| آخرین تغییرات تا 14/مرداد/1391| 

همانطور که می دانید قرار بود در 26 اکتبر 2012 (پنجم آبان ماه) نسخه نهایی "ویندوز هشت" به طور رسمی منتشر شود.اما تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت،این نسخه لو رفت و وارد بازار شد.مایکروسافت برای سلطه دوباره بر روی بازار نرم افزاری جهان،ویندوز هشت را طوری بهینه کرده است که با تمام دستگاه های لمسی و سیستمهای کامپیوتری سازگار باشد.ویندوز هشت جهت نصب بر روی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند،در حالی که ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کنند. ویندوز 8 رابط کاربری جدیدی بر پایه ی زبان طراحی مترو مایکروسافت را، به کار خواهد گرفت.مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع (Start Screen) نمایان می شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می باشد.هر کدام از آن کاشی ها یک برنامه را نشان خواهند داد. دکمه شروع (Start) از نوار وظیفه حذف شده است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین، ظاهر می شود. همچنین نوار چارم (Charm Bar) اضافه شده است ،هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده است. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی ۳ و بلوتوث ۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید Windows 8 Enterprise N x64 RTM ویندوز هشت نسخه نهایی در 1 دي وي دي اورجینال با بسته بندی شکیل  به قیمت 3900 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif
http://mihandownload.com/site-theme/blue/ads/khanwars/hdd.gif



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , سیستم عامل , ,
:: بازدید از این مطلب : 863
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

 دانلود Max Payne Mobile - بازی موبایل مکس پین

  

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بازی Max Payne قابل اجرا بر روی دستگاه های iOS و اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار منشر شد. این بازی نسخه اول بازی Max Payne است که در جولای سال ۲۰۰۱ توسط Rockstar Games برای PC منتشر شد و حالا بعد از ۱۱ سال می توانید این بازی را بر روی موبایل خود تجربه کنید.

دانلود در ادامه مطلب ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی موبایل , بازی اندروید , دانلود بازی iOS , ,
:: برچسب‌ها: مکس پین موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

تعداد صفحات : 31


موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی